14 Ocak 2014 Salı

Zalımsın Uyku

Bu uyku öyle birşey ki istediğin zaman gelmez, gelmemesi gereken yerde gelir. Saat an itibarıyle 14:36 ve bana öyle bir uyku çöktü ki elimi yanağıma dirseğimi masaya koydum ve resmen uykuya daldım. Sonra hemen irkildim tabi..Zaten ofiste bir Cuma havası kimsecikler yok. Herkes mesai karşılığı izni kullanıyor. Öyle bir Cuma havası hakim ki mekana yemeğe inerken hadi gel bugün Cuma erken inelim zaten herkesler şimdi cumadadır dedim yanımdakine. Sonra dank etti, ne cuması a salak diye…

Canın ne zaman birşey yapmak istemesin o sırada gelir bu uyku denen..

-Ders çalışırmaya oturursun anında göz kapaklarına beton gibi iner, kalkar azcık tv izleyeyeim dersin olur betonlar kaz tüyü.

-Tv de izlenecek birşey yokken bastırmaz ama en sevdiğin diziyi izlerken sızdırır seni kanepeye..

-100 kere sinemaya, tiyatroya gidersin uykun gelmez ama Cem Yılmaz’a gidersen uyursun hem de 3.sırada.. Adam şimdi görecek beni madara edecek cümle aleme korkusu bile gönderemez uykuyu…

Uyku Piggysi







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder