8 Şubat 2014 Cumartesi

Memleket halleri -1

Oncelikle belirteyim Marasta yasiyorsan evinde mutlaka Telve olacak arkadas! Kuslukta ucagimla geldim ve ayagimin tozu ile eve gelen misafire seri uretim kahve yapmaya basladim. Ama itiraf etmeliyim arkanda telvenin oldugunu bilerek misafire kahve yapayim mi,ay ne zahmeti canim hemencecik yaparim,sade mi sekerli mi diye artizzz artiz sornak cok hos bir duygu..
Tespitlerim o kadar cok ama gun icinde firsat bulup yazamiyorum yazamayinca unutuyorum,bari bundan sonra not alayim:)
Memleket Piggysi

Not: Bir de insanlarin aaaaaa piggy mi bu? Ne kadar degismis, biraz topluydun degil mi sen seklindeki yuz ifadeleri ile ilgili sergi acmak istiyorum. Sergimin adi da: nothing impossible:) 
Evet dostum,eskiden topaktim baya bi topaktim ama artik degilim, su an sadece balik etliyim. 
Baliketli P.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder