11 Mayıs 2014 Pazar

Çok gülerim...

Buldumcuk olupta kafayi kocayla kiranlarin bosandiklarini gordugumde cok gulerim.. Tabii temennim kimsenin bosanması degil ama bi bsg canisi ya ilk defa sen asik olmuyorsun ve dunyanin en asik insani degilsin.. Dunyanin binbir turlu hali var, 6 ay sonra bosanmicanin garantisi yok.. O yuzden lutfen bokunu cikarma, mik mik mik olma, sumuk olma...

Bosanirsa cok guleceklerimin listesi:

1-Buse Terim
Yavrum ne manyak oldun evleniyorum diye! Allah akil fikir versin, yaziktir, gunahtir..
2-Demet Şener
Buna gülmem şoleeeee guzel bi kahkaha atarim ama hic umidim yok bunlardan.. Kadin vantuzlarini oyle bir gecirmis ki, mumkun degil cikarmaz.
3-Adı bende gizli
Sen de evlendikten sonra ay ona bi sorayim, ay onun isi varsa ben gelememlerden oldun, sanki gobek bagin beraber kesildi? Napiyordun, yasamiyor muydun O'ndan once?

Kesin vardir unuttugum ama su an aklima gelen ilk 3 bu:) 

Aaaaa Gulben Ergen'i unuttum.. Ona gulduk zaten... Evlenirken kendinden komple odun verdin, gittin sacmasapan sarkilarla dans ettin ama noldu canisi? 

Evlilik Piggysi.


Ps: Ayrıca evlenirken ortaliga dusup, bokunu cikaran, ne yapsa paylasan, sanki ilk defa kendi evleniyormus gibi benim dugunum farkli olsun, benim dugunum en guzeli olsun psikolojisi ile kendini ve haliyle etrafini manyak eden, sanki dugunde cok ama cok farkli seyler yapacakmis gibi herseyi gizleyen, nikah sekerini hallettin mi sorusuna ya iste hallettik bisiler yaptik seklinde cevap verenlerin agzina kurekle vurmak keske mumkun olsa....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder