1 Şubat 2012 Çarşamba

Olmalı yoksa olmamalı mı?

Çok korkuyorum. Ya tamamen farklı biri olursam? Ya bildiğim ben olmazsam? Ya yüzüm farklı birine aitmiş gibi olursa? Kafamda deli sorular var. Ne yapacağımı bilmiyorum. Karar vermekten nefret eden ben karar vermek zorundayım ve buna mecburum. Ayrıca acı çekmekten de korkuyorum. Ne gerizekalıyım neden bunu yaptırdım ki, neden beklemedim ki, böyle yaşardım ben demekten korkuyorum. Pişman olmaktan çok ama çok korkuyorum. Derdim neydi benim demek istemiyorum. Millet tümor için ameliyattan kaçarken ben bir nefes sorunu için ameliyat olacağım. Kendimi bu kadar korkak bilmezdim. Bir de ya doktor benim burnumu kayık gibi yaparsa? Ne kadar tanıdık bile olsa güvenemiyor insan. Ya burnum ıslık çalarsa? Bu kadar negatif çekimden sonra ne olacak çok merak ediyorum. Yok sanırım biraz daha yazarsam oturup bir temiz ağlayacağım.

Korkak P.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder