15 Mart 2012 Perşembe

Gezeydim ya daha...

Zamansızlıktan yazı yazamıyorum. Tam kaptırıp yazacakken mutlaka bir şeyler çıkıyor ve onlarla uğraşmak zorunda kalıyorum. O sebeple kimi zaman boş gezenin boş kalfası türündeki insanlara acayip gıpta ediyorum. Öğle araları İkea'ya gittiğimde alışveriş yapan kadınlara gıpta ediyorum. Yok yok vazgeçtim en çok üniversite öğrencilerine gıpta diyorum. Yok böyle bir özgürlük. En kötü kabusun ve sınırlaman finalin olmasıdır ve istersen çalışmayabilirsin. Lisede bunu yapamazsın çünkü anne baba faktörü vardır, üniversite sınavı vardır. Vardır da vardır yani.. Ama üniversitede nerden akşam orda sabah yapabilirsin, istersen finale girmeyebilirsin. İstersen tek ders sınavına bile kalabilirsin. Sabahları 9 dersini ekebilirsin. Öğleden sonra derse girmeyelim Taksim' e gidelim diyebilirsin. Bok varmış gibi erkenden bitirdim fakülteyi. Uzataydım ya şöyle 1-2 sene.. Gezeydim daha da..

Gezsene P.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder