3 Mayıs 2012 Perşembe

Youtube insanlari

Simdi facebookta falan gezerken bakiyorum insanlar videolar paylasiyorlar,yorumlar ekliyorlar. Amaclari ne gercekten beni ilgilendirmiyor ama benim 'news feed' lerimi gereksiz yere uzattiklari icin bastan bi gicik oluyorum. Sonra cuvaldizi kendime batirmaya calisiyorum. Acaba ben okuz muyum falan diye? Cunku ben en fazla sirinler filminin trailer ini hasbelkader gormus oluyorum ve ancak oyle paylasiyorum. Ama bu insan evlatlari oyle degil,tutyor yemeksepetinin reklamini buluyor youtube'dan,usenmeden isliyor ve paylasiyor. Bunlada yetinmeyip yorum falan ekliyor ciddi ciddi. Bana biri bir seyi bak youtube da var izle deyince bile acmaya usenirim ve cogu zaman heee tamam der bakmam. On saat hangisi gercek video die ara,yuklensin,izle vs vs vs. Zor is. Ben fw edilen maillerde videoluysada direkt silerim. Hele powerpoint slaytlarindansa acmam bile. Bir slaytta soyleyecegini kirk kere tiklayinca soyluyorlar cunku. Yani bi matematik yapiyorum,bi dusunuyorum ama oturup youtube dan neden yemeksepeti reklamini izlemeye ihtiyacim oldugunu bulamiyorum. Neyse istiareye yatayim bari.. No video piggy Ps: youtube dan bu gune kadar ara ara acip izlediklerim; Uefa kupasi soyunma odasi Bana kitap al ve sutu seven kamyoncu Okulun agasiyim ben Fatih terim ingilizcesi:) E bi yer de what can i do sometimes di mi ama:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder