27 Nisan 2012 Cuma

Yok arkadaş,olay bitmiş bu dünyada...


Sabahtan beri okuduğum haberlere bakıyorum da bu dünyanın çivisi çıkmış arkadaş.. Biri Afyon’ da içki satışına yasaklamış, Mısır 14 yaşındakilerin evlenmesine izin vermiş üstüne yetmemiş, kadın öldükten sonra kocasının ilk 6 saatte onunla seks yapmasını kanun yapmaya çalışıyor. İğrendim resmen yemin ediyorum bunu kanun yapmaya çalışan ırktan, erkeklerden, tiksindim, midem bulandı. Bu nasıl bir iğrençlik, bu nasıl bir zihniyet. Boşa demiyorlar erkeklerin beyinleri pipilerinde diye.Daha neler neler, bir tane iyi haber yok. Şöyle okuyayım keyifleneyim, bugün Cuma, hayat güzel dedirtecek bir tane haber yok resmen.. İçime bir hüzün çöktü ya sabah sabah. Depresif oldum..

Bunaldım P.

Ps: Bu aralar kayıbım, yoğunum, yazamıyorum. Aslında o kadar çok yazasım var ki, aklımda o kadar çok şey var ki yazacak. Başka bir zamana, zaman bulduğum zaman ya da…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder