15 Temmuz 2011 Cuma

Free Friday demek kışın kot yazın şort demektir!

Yani en azından ben öyle düşünüyorum. Kışın free Friday olunca çekiyoruz hemen kotları,ohhh ne rahat. Kumaş pantolon derdinden kurtuluyoruz. [ Görende her gün takım elbise ,ceket-pantolon giyiyorum sanır. Halbuki tam tersi,inanılmaz rahat geliyoruz işe allahtan,ne giyersem giyeyim kimse bir şey söylemiyor. Hani utanmasam terlikle geleceğim o derece=)] Ama iş ahlakından o kadar abartmıyorum... Ama yazın kot giysem katır-kutur sıcakta çekilmez. Bir de sıcak olunca o kot yapışır insanın bacağına hepten ızdırap olur.. O sebeple free Friday'in bir anlamı kalmıyor yazları. Diyeceğim o ki; bence abartı olmadan uzunca,dizin max 4 parmak üstünde edepli şortlar işyerinde giyilsin. Ne var yani ha etek ha sort,hatta sort daha edepli,oturunca frikik verme imkanı da yok. E zaten toplantın vs vs varsa sen giyersin yine eteğini-pantolonunu.. Bırakın bu kararı biz verelim..

Çok şey istiyorum farkındayım.
olmalı=)
Kıssadan hisse: Bu çalışan milletine yaranılmaz. Elini verirsen kolunu kaptırırsın=) ehehehe Free Friday dersin şort giyelim der..

Talepkar P.

TGIF

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder