28 Ocak 2011 Cuma

Iste ben boyle bir hal icindeyim...

Hastaliklar,insani en zayif oldugu zamanlarda alt ederlermis.O kadar uzuntu bir araya geldi ki,bundan daha dogru zamanda gosteremezdi virus kendini..
Ask-is-kuzenim derken hepsi ust uste geldi,haliyle yipratti...

Buyuk bir bosluk var icimde,bu kadar olmaz saniyorsun baslarda,aman ne var yani buna da alisirim diyorsun gecmisi bir kenara itmeye calisirken,cesaret veriyorsun kendine alisirim diye ama olmuyor ne yazik ki...Hala bir sey soracakken telefonda elin ilk O'na gidiyorsa alismamissindir. Alisacak misin,zaman gosterecektir.

Tum bunlari gectim...Ozluyorum iste,ozluyorum hem de cok...Bakislari geliyor gozumun onune,neredeyse benimle ayni renk gozleri geliyor..Iste o zaman burnumun sizliyor,gozlerime bole sular hucum ediyor...

Ruh halimi ozetleyen en guzel sozler bunlar sanirim;


iste ben boyle bir hal icindeyim,
aslında derin keder icindeyim,
bazen bilmeyerek ne yaptığımı,
iyi kotu, güzel cirkin her bicimdeyim,
bazen isyan edip yalnızlığıma,
sana karsi ince bir sitem icindeyim.

iste ben boyle bir hal icindeyim


Evet,ona karsi gercekten ince bir sitemdeyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder