17 Ocak 2011 Pazartesi

Kader kahpeee kader!

Kader kahpeee kadeerrrr,aglarini ne zaman ordun de benim haberim olmadi? Bu hayatta ne olursan ol,once sansli olacaksin anasini satayim..Ulan tam guzel bir hayata gecis yaptik her sey yolunda cok sukur,mutluyum ve huzurluyum modunda iken bomba patladi. Markam,Avrupa pazarina bye byeee happiness dedi. Hic bir durumda Avrupa'dan sayilmayan ulkemi,ilk defa Avrupali saydilar,o da bana yaramadi ulan.
Yaw kardesim,limon sikacak zaman miydi? Ne guzel gecinip,yuvarlanip gidiyorduk...Hem daha yeni gelmistik,hos gelmistik.. Kismet diyorum bundan sonrasi icin Allah cirkin bahti versin diyorum ne diyeyim. ( Burdan da essiz guzelligime gonderme yaptim,hahaytttt)
Kesin nazar degdi,ne diyeyim artik...Bundan sonra nazar boncugunu alnimin catina takmazsam bana da Banu demesinler...

Her ne olursa olsun,nasil sonuclanmis olursa olsun,bana gercek dunyanin oldugunu,calisanlarin normal oldugunu,is yerinde huzurun var oldugunu, mutlulukla calisilabildigini gosteren canim sirketime her sey icin tesekkurler...

Nil'den geliyor;
İyi ki yapmisim...
Hem ilk hem sonmus gibi,
En guzeli oymus gibi,
Bunca yil beklemis gibi
Ben ona resmen asigim..
Canim Daihatsu'm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder