12 Ocak 2011 Çarşamba

Neden?

Hikayenin sonu mutsuz bitmesin demistim en son yazimda ama sonu olmayan bir durumdayiz su anda..
10 gundur kuzenimden haber alamiyoruz. Inanmak istemiyormus insan kotu ihtimallere,umut fakirin ekmegiymis. Haciya hocaya giden onlardan medet uman,ufacik bir umudun,isigindan pesinden giden kisileri simdi daha iyi anliyorum ya da her telefon caldiginda bir haber mi var acaba diye umut edenleri...


Denizciydi,gider gelirdi..Ama hep gelirdi..7 senedir gidiyordu,bu sefer gelmedi.Cogu zaman ben gormezdim bile İstanbul'dan Adana'ya,evine, giderken.Utku geldi,dun gitti'yi duyardim hep diger kuzenlerden...


http://haber.gazetevatan.com/denizde-sir-oldu/352002/1/Gundem


Gemiye limandan binen bir insan buhar olup ucabilir mi? Nereye gitmis olabilir? Nasil yok olmus olabilir? Biri bir sey mi yapti acaba?


Neden sorusu da insanin kafasinda bir yerde donup duruyor.
Acaba intihar mi etti ?  Neden ?
Biri mi zarar verdi? Neden
Yokolmak mi istedi? Neden?


Bunun gibi bin tilki kafamizda...


Umutla bekliyoruz cikip gelmesini...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder