20 Ocak 2011 Perşembe

Lovely pink shoes

Bayildim,tek kelime ile bayildim bu ayakkabilara...Allahim,pembenin guzelligine,sekerligine bak..
Sacmasapan bir anda bir blogda gordum ve cok ama cok begendim...Yani ayakkabi sapkinligim yok ama sevdim bir anda...
Gunleri internette gezinerek tukettigim su gunlerde, nerde ilginc bir sey var hemen buluyorum.Son trendim ise bloglarda gezmek,kim nereye gitmis,neyi begenmis,ne yazmis okumak,alay etmek,begendiysem hemen googlelamak: )

Uzgun olmam gereken bu haftada bana en iyi moral haftasonu annecim ve babacimin gelmesi.Ohhh ev senlenecek.Yemek kokulari yukselecek aksamlari kapiya yaklasinca,annem bana sutlac,revani yapacak.Cok ama cok sevgili bir arkadasima kuru dolmasi yapacak(bu sefer kesin) Değmeyin yani keyfime..
Eh bu kadar kotu baslayan bir 2011 de iyi seylerde olsun degil mi?

O zaman varos otesi bir soylem ile kapatiyorum gunu;

See you sooooonnnn
Arayi acmiyosuuuuuunnn
En kisa zamanda
Tekrar geliyosuuuuuunnnn

Ahahahahahahah,ay ben cok yasayayim degil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder