9 Haziran 2011 Perşembe

Bugün dünyanin en güzeli benim!

Bütün gün mükemmel olayim,canım hiç sıkılmasin, moralim yüksek olsun istiyorsam,nihayet yolunu buldum:

Güzel ve şık kıyafet-fönlü saç-topuklu ayakkabı ve olmazsa olmaz makyaj!

Evet, biraz zahmetli ama olsun,tum gun prenses gibi hissetmek harika. En başta insanin özgüveni bir başka oluyor,daha bir dik duruyor çevreye karşı, kendin daha iyi hissediyor. Öyle bir iyi hissediyor ki istese tüm dünyayı ele geçirecek kadar=)

Hele o karşıdan gelen hemcinsin seni baştan aşağıya hasetle süzdüğü an var ya,ömre bedel gerçekten. İşte o zaman anliyorum ki bugün gerçekten güzelim,öyle böyle değil bildiğin güzelim.Biliyorum o bakışlar,yuhhh kıza bak ne güzel yakıştırmışı içeriyor.

Bugün böyle hissediyorum,kimse değmesin keyfime..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder