29 Haziran 2011 Çarşamba

Danışmanlık firmalarının dingilliği

Bu danışmanlık firmalarının sacmasapan sistemlerne gıcık oluyorum. Yahu is arayan benim, benim üzerimden para kazanacak sensin ama bir boktan anlamıyorsun. Hadi anlamalarını geçtim azıcık is arayan kişiye yardımcı ol değil mi,o da yok.
Cumartesi geleyim,ben çalışıyorum izin almam zor dersin,ayyy biz cumartesi çalışmıyoruz ama der hasba..
Akşam geleyim 17.30 da orda olurum dersin, en son randevumuz şu saatte der. E senin işin ne asalak? Herkes işsizken iş aramiyor,azıcık işine sahip ol da bekle akşam yarım saat geç çık. İzin alabiliyorum çok şükür ama sırf gıcığına zorluyorum onları akşam beni beklesin diye...

Bir de firma adı gizli,soyleyememciler var ki onları kaynar kazana atmak istiyorum. Ya gerzek ben oyle her firma için izin alamam,sanki devlet sırrı ne var yani soylesen,illa beni danagalak ofisinize getirmek zorunda misin?

Ay gene sinirlendim,kafayi takmicam diyorum aklima geldikce sinir oluyorum.
Bööööööööööööööööööööööööööööööööööö

P.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder