10 Ağustos 2011 Çarşamba

Arda Turan oleyyyy!


Hani doya doya bagirdim bagirmadim degil -Ardaaa Tuuurannn oleyyyyy,Arda Tuuuuran oleyyy Arda Tuuuuran oleyyy Arda Turannn oleeeeeyyyy '' diye ama yine de bagirmak isterdim, hep bagirmak isterdim. Koca kafa diyorlarmis bu tranfer sayesinde ogrendim =) ama yalan da degil kafa saglam...
Hic unutmam 2006' da Konyaspor'a attigi golde spikerin dedigini.. Bana gore en guzel goldur o.. Maca gidemeyipte Champions' ta izledigim mactir o.. Kimsecikler yoktu-e haliyle herkesler mactaydi-bizimde biletimiz yoktu..

''Arda,kaleciyi rencide etti.''

Ulan ne hos ne gurur verici laftir bu, benim bu kadar hosuma gidiyorsa Arda'nin neler hissettigini tahmin bile edemiyorum. Bir de gol atinca,asist yapinca tribunleri boyle ellerini yandan dairesel hareketlerle yukari kaldirmasi yok mu... E hadi cildirin cidirin cildirin der gibi...

Acaydim gollerimi de gitme diyeydim,duraydim onunde ama nafile..
E hadi madem gule gule git kocakafa on numara...

PS: Sinem'i de al git, lutfen onsuz gitme, bizi birakip gidiyorsun buna katlaniriz ama ''sinem the sümük'ü'' bize birakma,yapma bize bunu.. Sensizligi kaldiririz ama sensiz Sinem'i kaldiramaz bu millet..

Uzgun aslan Piggyto

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder