4 Ağustos 2011 Perşembe

Tatil sonrasi rehavet..

Yaz geliyor diye rehavet..
Yaz gelince geldi diye rehavet...
Tatil yaklaşıyor diye rehavet...
Tatildeyim diye rehavet..
Tatilden döndüm,adapte olamadım diye rehavet..

Mühim olan mevcut hallere bahane üretmek sanırım ama ben daha tatildeymişim gibi hissediyorum. Devamlı kendime ne işim var burada diyorum,soruyorum,cevap bulamıyorum,aslında buluyorum cevabı ama çaresi olmadığı için bulamıyormuş gibi yapıyorum..

Geriye sayım tam bitiyor derken ekledik üzerine yine 1 ay... Bugün itibariyle 'Giresun'.. Yarın olacak komşu, Gaziantep...

Günlerden Perşembe,Cuma'ya bir kala yani.. Benim için Bodrum'a bir kala.. Yarın 65849302 ay önce aldığım uçak biletleri sayesinde Bodrum'a gidiyorum. Şöyle bir dalıp çıkıyorum..Pazartesi yine burdayım. Gazetelerdeki köşe yazarlarının tatil öncesi yazılarına benzedi=)
Tabii bu kadar kolay olmadi gidişim.. Zaten benim hangi işim bir değişiklik olmadan bir hengame olmadan oldu ki bugüne kadar? Efendim Skyairlines iç hatlarda uçmayacakmış artık,TR iç hatlarından çekiliyormuş ( Zaten nerde TR'den çekilen şirket var beni buluyor),o sebeple bizler Anadolujet'ten kendimize uçuş bulacakmışız bla bla bla..Bulduk mu? Bulduk çok şükür..

Neyse TGIF...

Ve TGIF sonunda..Şirinler (Smurfs) yarın vizyona giriyor. Ucak 22:45 te,kassam giderim ama ucu ucuna yetişme durumu, aceleden filmden bir şey anlamam durumu olduğu için bekleyeceğim bir kaç güncük..

Tatil Piggytosu...

PS: Bu iki mükemmel fotonun biri Bodrum-İstanbul yolculuğundan.. Ve benim lovely sisterima göre kamyoncuların peşimize takılmasına sebep olacak cinsten=)


Diğeri iste Akyarlardan deniz ve Kos Adası manzarası...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder