23 Ağustos 2011 Salı

Bebeymiş-yarışmaymış...

Şimdi Prima Yıldızlarını arıyormuş. Bebesi olan videosunu koysunmuş, herkes oylasınmış, herkesin bebesi birinci olsunmuş,muş,muş,muş...
Böyle bir durum var şu an nette,peki benim bebem olmadan ben nasıl bunu biliyorum? Facebook-bebeli arkadaş ilişkisinden. Bir arkadaşım paylaşmış, bebeme en yüksek oyu verin diye,allah var bebesi öyle sevimsiz falan değil,güzel falan bir bebek ama yani ben neden bir bebenin sadece yatarak durduğu arada gülücük attığı ve -aaaaduuuuuuu auuuuu diye sesler çıkardığı bir videoya oy vereyim ki? Bu arada bizim elemanın videosu nispeten iyi durumda ama bazı videoları görmelisiniz.Atraksiyon desen yok, güzel bebe desen yok,eeeeee? Tamam,anlıyorum herkesin bebesi kendine güzel ama ( Allah günah yazmasın) bazı bebeler tosmalakkkk-tosunnnn-suratsızzzz yani ben niye ona oy vereyim bacım yaa,bir silkin,kendine gel.

Ay kesin benim bebem olursa çirkin-tosmalak falan bişiy olcak bu kadar yazdım,b.k attim diye.Tamam benden gelcek genlerden dolayi az bişi tosmalak olmasını beklerim zaten=) Allahım,valla ben kötü niyetli değilim. Gerçekten.

An itibariyle vicdan yapan P.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder