26 Ağustos 2011 Cuma

Kıskanç mahluklar.

Bilekliklerimin kilitlerini tek başıma takamadığımda,
Marketten eşyaları eve taşıdığımda,
Arabayı servise ya da yıkmaya götürmek zorunda olduğumda,
Evde bilgisayarla ilgili her tütlü iş sanki çok anlıyormuşum gibi bana kitlendiğinde,
Her türlü tamirat-tadilat işleri için ustalarla konuşmak zorunda,onları beklemek zorunda olduğumda,
Kuru temizlemeye gitmek zorunda olduğumda,
Yaz tatili plani,yemek org.,gezi org. vs yaptigimda gerçekten evlenmek istiyorum. Yani manyak mıyım ben ya diyorum bunları neden ben yapiyorum yapsın işte kocan diyorum..


Ha bir de salak sacma insanlar evli oldukları için içten içe benim anlattıklarımı kıskanırken bana hava atmaya çalıştığında arada bir de olsa evlenmek istiyorum. Bana laf sokmaya çalışırken okuyorum resmen gözlerinden; ben niye yapamıyorum bakışlarını ama olsun.Yani hayatta yaptığın tek şey evlilikte mi bununla mı üstünlük sağlamaya çalışıyorsun bana?

Aman neyse ne..

Bugün Cuma, yarın Abbas yolcu.. 9 gün yok. Taaaa 9 gün sonra bilgisayar görcem ne hoş,taaaaaaa dokuz gün sonra ofise gelcem ne hoş, taaaaaaaaa 9 gün sonra yazıcam bu b.ktan işte..

Yazlıkçı P.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder