14 Kasım 2011 Pazartesi

Aptal saptal muhabbetler

Bayram dönüşü soruyor bana,nasıl geçti tatil? Ya insan tatile hiç kötü der mi.. Hadi bu soru adetten,tahammül edilebilir ama hiç tanımadığın annemlerden sanane ey kadın? Bir de o sevgi pıtırcığı ses tonuyla sormuyorlar mı hasta oluyorum. Tanıyorsun sanki deyip bozmak istiyorum. Bazen aklıma ilk geleni söylemek istiyorum. Çoğu zaman aklıma ilk geleni söylüyorum ama bu gibi durumlarda değil maalesef söylememem gereken yerlerde.. Bir de ben ömrümde bir kere poaça almaya gidip 3 gün işe gelmeyen ve sonuçta istifa eden insan olmak istiyorum ya da ben eeeehhhhhhhh yeter be,bıktım bu salak isteklerinizden bsg diyerek çıkmak istiyorum sadece çantamı alıp.. Hatta bi de arkamı dönüp gerzek oğlu gerzekler diye avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum. Of yine arızaya bağladım ama bunda 11 günlük tatil sonrası Pazartesi akşamı olmasının etkisi çok büyük..
Ivana Sert'in bunca sene TR'de yaşayıp düzgün Türkçe konuşmamasına sinir oluyorum.
Helin Avşar'ın şımarık hallerinden nefret ediyorum. Elimin tersi ile ağzının üstüne çarpıp olmayan yüzüğüm dudağını patlatsın istiyorum.
Evet,Yok böyle dans denen saçmalığı izliyorum çünkü Pazartesi akşamı güzel dizi yok. Sinemaya gidecektik ama hafiften gribimin etkileri sürüyor bu sebeple evdeyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder