7 Kasım 2011 Pazartesi

Bayram klasigi

Kim ne derse desin ben bu telasi,bu bahsettiklerimi yasamayi seviyorum hem de her bayram...
Babamin her sene gelecek sene kesmicem valla bagislayacagim demesini,kurban olayini kaldiriyorum artik gundemden demesini
Babamin her sene kasap ayarlayamamasini,annemin bunun icin soylenmesini
Kesilen davar-hayvan-koyun-keci her neyse eve geldiginde verilecek paylari ayarlarken annemin "rahmetlik babam bir tane kil birakmazdi ette" diyerek soylenmesini ve babamin offffflamasini
Yine babamin her sene herkesten en az 100 tl daha fazla verip kurbanlik almasini
Her gelen misafirin "ne kestiniz,kaca aldiniz,son gun bayaaa dusmus fiyatlar"demesini
Ay lutfen tatli yeyin,ay yok valla her gittigimiz yerde ikram ettiler diyere geri cevirmeyi
Patlama sinirinda yemeyi ama her gordugumu yeme istegini
Teyzemlere gidip deli gibi geyik yapip dedikodu yapmayi
Ruklarla bulusmayi
Gercek evimde hissetmeyi
Deriyi kime verdiniz sorusunu:)
Ne zaman donuyorsunuz siz sorusunun cevabinin gelecek pazar olmasini:)
Ay sen ne kadar degismissin,taniyamadim diyenlerin yuzundeki ifadeyi-dombiliydin sen vayyyy ifadesini-
Marasli gibi konusmayi hem de doyasiyaaaaaa
'k' leri 'g' yapmayiii..goç mu kestiniz demeyi!
Tum bunlari cok seviyorum. Marasa gelince bayram geliyor bana.istanbulda sadece tatil oluyor,icten bayramlasma burda oluyor,gercekten el opmeler burda oluyor. Uzakta olmayi sevmiyorum bayramdaa..

İki seyi sevmiyorum bir genel biri ozel; ne zaman evleneceksiniz sorusunu. Ve olumden sonra o evlere gitmeyi.. Aglamadan duramiyorum,burnum sizliyor,devamli nefes almaya calisiyorum ama olmuyor. Mesela bugun yapilan cigkofteden canim hic istemedi,cunku gecen bayramda agzimla istemistim O'ndan bana cigkofte yapar misin diye.. Artik yapmiyorum ama sizler baska,sen isteyince yaparim demisti ve yapmisti. O sebeple zor geciyor bir yandan bayramlar.. Mezarini gorunce zaten hayat anlamsizlasti yine.. Hele bir de babam adinin basina rahmetlik ekleyince.... Olumleri buydukce daha iyi anliyorum sanirim ve anlamak istemiyorum.


Yine de iyi bayramlar...
Bayram cocugu P.

Not: Yaziyi babamin ipadinden yazdigim icin yanlislar var kesin ama bugun bayram:)

2 yorum:

  1. ben de benzer duyguları Edirne'ye gidince hissediyorum. Ailece br arada olmak, ayılar gibi yemek yemek yemek, her gittiğin evde yine yemek, bir kaç saate kalmadan tam bir şopar gibi konuşmaya başlamak, kendini o eğlenceli aileye ait hissetmek, evin bahçesindeki tuvalete gitmek falan çok mutlu hissettiriyor. bu sefer anneannem için gittik. buruktuk tabi, anneannemin evi kimsesiz kaldı şimdi, çocukken oynadığım her köşesi, eşyası, onun sesi içimi burktu. güzel şeyler hemen gidiyor, tükeniyor :(

    YanıtlaSil
  2. Gercekten de oraya,o mekana ait olan kisiler gidince cok anlamsiz geliyor mekanlar ama olsun.. Yine de bayram ve mekanlar cok guzel hele de kendini oraya ait hissetmek cok guzel..

    YanıtlaSil