17 Ocak 2012 Salı

Dizi kritiği

Nerden aklıma geldi bilmiyorum ama tam şu an haftasonu aldığım, yıllar aradığım elbiseyi aldım. Ölmeden önce gözüm açık gitmez dersem yeridir...

Neyse elbise bahane ben başka bir şey yazacaktım=) Gülse Birsel'in yeni dizisi Yalan Dünya'ya önce bir önyargı ile yaklaştım ve yayınlandığı akşam hem Feriya ile hem de Timur ile çakıştığı için çok bakamadım. Sonra 654389202 kere tekrarını yayınlayınca Kanal D, ister istemez izledim. Format aynı neredeyse Avrupa Yakası ile,yine aile,yine klasik bir baba vs vs vs... Ama bence en iyi tip Orçun..
-Anneee,babam beni neden sevmiooo
-Reis Amca ya lila var ya bu lila,benımmm en sevdığım reeenk biliyo musun
falan diyo ya çok ama çok iyi..
Sevdim o tipii. Azıcık yaşam kaygım ve ittirenlerim olmasa ben de onun gibi olabilirdim.
Bu arada o Orçun,bizim Şehrazat'ta oynayan yengenin kardeşi Gani'ymiş. Vay anasını resmen...

Dizi Piggysi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder