6 Ocak 2012 Cuma

Sorguluyorum bazen neden diye ama yapmamak gerekiyor sanirim akisina birakmak gerekiyor. Umursamamak gerekiyor takilmamak ve devam etmek ama yapamiyorsun. Oyle bir sey oluyor ki direkt aklina onlar geliyor hatirlamaman sorgulamaman gereken seyler. Sanirim insanlar nasil depresyona giriyor anliyorum. Azicik hayat dolu olmazsan kafaya cok takan biri olsan ve ustune bir de bir kac kere hayat kazansa onun adi depresyon oluyor. Ben ki hic ama neredeyse hic bir seyi kafaya takmam.. Canimin istediklerini hemen unuturum hatta bazen kizarim kendime unuturum diye.. Yapilanlari da unuturum. Kinlenemem kolay kolay. Yani benim kinimi kazanmak icin gercekten kotu seyler yapilmasi gerekir. Ama bazi seyler var ki unutulmuyor Ama hesap sorma gunu bana da gelecek elbet,elbet herkes cezasini cekecek. Kimsenin yanina hic bir sey kalmaz,umuyorum.
Hastane odasinda bunlari yazmam ne kadar mantikli bilmiyorum..
Ha bu arada her seyin basi saglik bundan onemlisi yok,yanibasimda annemin halsizce yatisi.. Tum bu yazdiklarimi anlamsiz kiliyor tabii. Kimseye dermansiz dert vermesin gercekten allah..
Ama biliyorum ki bir gun butun bunlarin hesabini soracagim tek tek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder