10 Ocak 2012 Salı

Kurabiye Canavarı kaçtı içime an itibariyle

Ben ofise getirdiğim fıstıklı kurabiyeyi kimseyle paylaşmak istemiyorum tamam mı? İki tane getirmişim yiycem tam biri geçiyor mecbur ikram etmek zorunda kaliyorsun. Ha yani çok sevdiğim birileri olsa veririm hatta evden gelirken düşünür 3 tane falan koyarım kafa başı hesabı ki eskiden böyle yapiyordum ama şimdilerde kimseye getirmek istemiyorum kardeşim zorla mı? Hepsini ben yemek istiyorum. Ha bir de şimdi almiyim ben sonra alirimcilar var ki daha da gıcık oluyorum onlara. Ya al işte ki ben bana ne kadar kaldığını anlayayım ve yiyeyim yani. Şimdi bu akşamüstü ister kurabiye de kalmaz ben de üzülürüm ve vicdan azabı çekerim diye az yemek zorunda kalıyorum. Aman yaaa neleri kafaya takıyorum di mi?

Takıntı Piggysi.

Not: Valla öyle cimri falan değilim ama kurabiyeler maraştan gelen fıstıklılardan,burdan almış olsam bol bol paylaşırım ama bunlar zor bulunuyor. Vermiycem lan işte alla alla benim!!!!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder