24 Ocak 2012 Salı

Ev Piggysi


 Bizim kuzenin cocugu daha 4.sinifta ama cozmus isi;
–Ya dede ya sen ne kadar sanslisin, ise gitmiyorsun, odevin yok, okula gitmiyorsun, istedigin zaman kalkiyor istediginde yatiyorsun – demis.
Daha da bir sey gormedi yani,calismadi vs vs vs.. Ya biz napalim Sevgili Basar,tum okuman gereken yillari okuduk bitirdik bok varmis gibi.. Simdiki aklim olsaydi bitirir miydim universiteyi 4 senede.. uzatirdim da uzatirdim. Bir de sorarlar ya adama, geriye donmek ister misin,  cocuk olmak ister misin diye? Ben istemem yaaaa ,bir daha oku, bir daha sinava gir, bir daha bir daha.. Kulliyen eziyet..

Bir arkadasim var-o kendini biliyor- 1 sene evde oturdu,hic te sıkılmadı,ay ben calismaliyim diye ayilip bayilmadi. Ben de onun gibi olcam,oturcam evimde ohhhhh sabahtan aksama kadar..

Neyse Jato beni bekler..

See you later elevator...

Calismama Piggysi..

Bunlarda isin eglencesi..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder