5 Eylül 2011 Pazartesi

Sana inanmak istiyorum Susan Abla!

Gazetelerin saçma sapan burç yorumlarını yıllar boyu okuyunca ben kesinlikle bir Başak değilim dedim ve burçlara olan inancımı yitirdim,okumayi bıraktım hatta bir ara belki yükselen burcum iyidir,belki ben ona uygunumdur dedim ama o da Akrep çıktı ki alakam yok.. Bu sebeple burç olayı faso fisodur dedim kendimce.. Hatta herhalde ben ayvalar açarken doğdum ama sonra nüfusa yazdırdılar diye bile düşündüm.Sonra bu Susan Miller abla çıktı meydana, herkesler okumaya başladı.. Ya valla söyledikleri çıkıyor falan dedi herkes ve en başta da ablam Yeşim.. E bende bir okuyayım bari dedim e ne göreyim meğer Eylül benim için süper bir ay olacakmış..Neler neler yaziyor o kadar uzun kii aklımda kalanları yazıyorum..

Sevgilisi olmayan Başaklar sevgili yapacak,nişanlı olanlar düğün dernek takılcak,evli olanlar pırtlatcak bebeyi. Sonra cok güzel anlaşmalar yapılcak, mahkemeler varsa iyi olacak falan falan.. 14 Eylül  (+-1 gün tabii) mükemmel bir gün olacakmış hatta 28 Ağustos'dan -+5 gün içinde doğanlar için her şey daha bir iyi olcakmış.. Ki bu benim,dogumgünüm 27 Ağustos..Yani bu ay benim ayım ona göre.. Sadece ay sonu bir paraya sıkışma durumu olcakmış ona göre hazırlıklı olmalıymışım..

Şu günlere dikkat: 1, 2, 6, 7, 10-12, 16, ve 21.

Ayın 14 ü için ise aynen şöyle diyor kendisi ki ben çok umutluuym o günden...

*''Sign a contract, have an interview, make a presentation: September 14, plus or minus one day - it's one of your best days of the month, due to Mercury and Jupiter's collaboration. ''


Bu ay özellikle o kadar inanmaya ihtiyacim var ki bu sebeple inaniyorum sana Susan Miller Abla! Go ahead!!

Umut Piggysi

*Kaynak
Susan Miller
www.www.astrologyzone.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder