8 Aralık 2011 Perşembe

Bir derbinin ardından...


2000 Ruhu is back!



Bu sefer pek fazla derbi havasına bürünemedim nedense. Haftaiçi olduğundan mıdır nedir pek bir tatsız tuzsuz geçti taaa ki bugüne kadar. Dün akşam eze eze  yenmenin verdiği zevkle bugüne mükemmel başladım. Her zaman ki gibi neden kombine almadım sorusunu kendime sordum sordum sordum. Lanet ettim kendime,ettim ettim ettim.. Sonra dedim ki neden şöyle paraya benimle kıyacak ( çok para değil en fazla 1.000 TL) verip benimle maça gelecek kankigillerim yok diye hayıflandım hayıflandım hayıflandım..

Şu atkılı görüntüyü yaratanlardan olmak için gidilir be!
Şimdi allah var,sezonun en iyi futbolunu oynayarak yendik. 3 tane perfecto gol attik ama bazı densiz kesim halen maçın adamı yok Bilicaymış yok Aykut,Bilica’yi çıkarmadı diye maç bu hale gelmiş. Salak saçma yorumlar. Utanmasalar golleri de Bilica attı diyecek bu arsız kesim.. Neyse şike şike mi derler, karı-kız muhabbeti mi yaparlar bilmem ama skor ortada..Kimin neyi şikeyle aldiğı ortada..

Bir de en çok şuna gülüyorum..Halen sabah bana kalkipta biz size 6 tane attık ama diyen febeliler; Ulan biz UEFA Kupasını aldık, Super Kupa’yı aldık deyince (ki bu başarılar dünya genelinde başarılar..Git Afrika’ya,Amerika’ya  Galatasaray- Hasan şaş derler sana, gitmedim ama gezi programlarından biliyorum) oooooooo kaç sene oldu onun üstünden hala kupa muhabbeti yapıyorsunuz derler ama onlar 2002 senesinin gecmiş olarak görmezler... Hey allahim ya..

Kısa ve net: ‘SADECE GALATASARAY’

Openzi herkesi yanaklarından bol bol..

Aslan P.
GALATASARAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder