22 Aralık 2011 Perşembe

Şimdiki aklım olsaydı-2

Çocukken bir çok şeyin farkına varamıyorsun.. Erken büyüdüm diye düşünsen bile hala çocuk oluyorsun ve bazen çok ama çok düşüncesiz anların olabiliyor. Ben hep kendimi sorumluluk sahibi (yerine göre) ve yaşıma göre olgun (konuya göre) görsem de geçmişe şöyle bir dönüp bakınca aslında cocukmuşum. Bir çok şeyin şimdilerde daha çok farkına varıyorum ve kendi kendime keşke şöyle yapmasaymışım diyorum ya da keşke farkında olsaymışım..O zamanlar bu olay böyleymiş diyorum ah benim salak kafam diyorum..Ve hep aynı şeyi söylüyorum.. Şimdiki aklım olsaydı..

Tabii arada gururlandiğım,iyi ki böyle yapmışım, afferimmm bana dediğim anları da unutmuyorum. Yine aklıma o sahne geldi ve hep söylediğim gibi, iyi ki yapmışım. Şimdi olsa yine yaparım. Hatta daha fenasını daha şiddetlisini yaparım.

Peki geriye dönüpte pişmanlık yaşamayan var mı acaba? Mesela ben yaptığım 3-5 kötü hareketten dolayı çok ama çok pişmanım. Eminim bir gün hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçtiğinde o sahneleri hatirlayacağım ve keşke yapmasaydım diyeceğim. Keşke öyle davranmasaydım,mesele neydi ki? Bir salak çorba ya da bir salak şezlong muydu yoksa aptal bir kiyafet mi? Bir de keşke yapsaydım dediklerim olacak tabii..

O zaman sacma sapan bir bağlantı olabilir ama fizy bunu çalıyor şu an..

Serdar Ortaç-Yaz Yağmuru

http://fizy.com/#s/1246o6

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder