6 Aralık 2011 Salı

Çıkmaz demedim..

Milli Piyango alayım dedim dün tüm aile fertlerine.. Annem hep İstanbul'a çıkıyor,al bana bir tane der çünküçç Oysa ki burda daha fazla satıldığı için aslında hep buraya çıkıyormuş gibi olur.
Çeyrek bilet tam tamına 9 tl.. 6 tane ver dememişim iyi ki adama.. 3 tane çekince kaç lira tanesi dedim. 9 abla dedi. Yyuh çok pahalıymış dedim. Eeee abla yılbaşı bileti bu olcak o kadar diye hemen yapıştırdı lafı. Neyse dedim 3 tane yeter =)
Çıktım dükkandan,düşündüm bir..Hani şu sana mikrofonu uzatırlar ya Nimet Abla'nın önünde,falan ya da Taksim meydanında, çıkarsa ne yapacaksınız diye,onun gibi düşündüm. Aklımda sadece tek bir istek vardı. Başka hiç bir şey istemiyorum. Sadece ''o'' dileğim olsun istiyorum. Kendime ben bile inanamadım ki ben çoğu zaman aç gözlüyümdür, çoğu zaman hep daha çok olsun isterim ama bu sefer sadece dedim yetecek kadar ver. Fazlası şart değil, benim için hiç değil. Bir tek şey için istiyorum. Belki ben zamanla piyango çıkmadan da gerçekleştirebilirim ama olsun belki o kadar zaman yoktur ya da o zaman boşa geçiriliyordur. Kim bilir belki bu sefer çıkar.. Çıkmaz demedim şansımı denedim..

Hatta al bir de tahmin yapayim..

4983421

İstek Piggysi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder