10 Mart 2011 Perşembe

DNS ayari candir,Internet canan!

Hahahahaha,kim demis yasakli site var diye..Yasakli site yoktur,yanlis DNS ayari vardir demis unsuz bir dusunur,iyi de demis.Hatta usenmemis onun gibi unsuz dusunurler,benim gibi cahil kalmis,teknolojiden bi gidim anlamayan insanlar icin internete adim adim,nasil dns degistirilir anlatmislar. Takdir ettim ve minnet duydum tabii...
Gel gelelim internet buyuk bir dunya azizim.. Excel'de beceremedin mi bir seyi yaz hemem google'a,soylesin sana nasil yapilir. Okudun da anlamadin mi,hemen youtube gir,burda hem gorsel hem de sozlu anlatim var.
Hala mi yapamiyorsun,tamam yapma,birak..Yapsan da bir hayir gelmez zaten...Yani annem bile online okey oynuyor ipad ile,sen bunu beceremiosun,pes ki ne pess...PS: Mummy neredeyse 60 yasinda...

Tabii bu isin kotu tarafi yok mu her sey mi mukemmel diyen the çemcükler icin cevabim geliyor. Var anam var,rahatladin mi? DNS ile oynadiginda bazi normal-yasaksiz sitelere giremiyosun...Bu durumda hoooopppp tekrar normal ayarlara donuosun ve mevzu halloluyor. Yani so easy...

Hasretle gozlerinizden oper,hurmetlerimi sunarim...

Piggy...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder