4 Mart 2011 Cuma

Welcome on Board!!!

Bloglarimiza uzanan eller kirildi ve tekrar kavustuk guzelim,caniiimmm bloglarimiza..Hepimize buyuk bir gecmis olsun. Henuz yeni olsam bile bu diyarlarda kisa zamanda hayatimda buyuk bir yer edinmiste haberim yokmus.

Zaten 18-33 yas arasi tren nette vakit gecirmek,sosyal medyayi takip etmek ve bloglari takip etmekmis. E ben bir tik daha ileri gectim ve blogger oldum=) keh keh keh..Iyi bisiy mi bilemiyorum.

Bloglarin kapatilmasi konusunda kucucukkk de olsa kelam etmek isterim. Evet; Digiturk'un yaptigi dogru degil ama bazi bloggerlarin da yaptigi dogru degil. Tabi bizim ulkemizde-kurunun yaninda yasta yanar-mantigi hakim oldugu icin boyle bir olay yasandi.
Haaaaa Digiturk sadece bunla kacak yayini onleyebiliyor mu? HAYIR. Daha ne dream box kullananlar,kacak kullananlar var. Bunlara el atmali oncelikle..

Bugunden tezi yok yazilarima devam ediyor olacagim. Baskalarina anlatamadigim ama buraya yazdigim seylere devam edecegim.  Saydirmaca,kaymaca,taslama,haslama ve bilumum hareketlerimiz devam edecek.

Bu arada geri sayim devam ediyor.
Kac kaldi diye sorarsaniz 93 gunum kaldi=) Yasam kocum sagolsun bana bir countdown dosyasi hazirlamis,yemek yemen mumku degil.

Yazmayi ozleyen Piggyto
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder