29 Mart 2011 Salı

Kuafore gitmek candir..

Dun ardarda,taramali tufek gibi yazilari siraladim ama bu aralar neler yaptigimdan  ve bu yaptiklarimin beni nasil iyi hissettirdiginden bahsetmedim..

Her seyden once dibi gelmis,dogumdan yeni cikmis kadin modelinden kurtulup saclarima rofle yaptirdim. Mutevazi olamayacagim,muazzam oldular. Buradan kuaforum,Halilim'e selam cakarim keyifle..
Sonra bir guzel gittim kestirdim,ara bir boy olmustu. Bknz:Ara boy
Ara boy sac ne demektir? Atsan atilmaz,satsan satilmaz,bir b.ka benzemeyen,modeli kalmayan,toplasan toplanmaz,acsan acilmaz bole igrenc bir sactir. Yani evde kesilmis yamuk sac goruntusu de tasiyabilir duruma gore.. Yani bir arkadasin sana baksa,soyle bir guzel tiksinse ve sana -Seyyy senin sacinin modeli ne dese? Verecek cevabinin olmadigi;- Ya ben gecenlerde kestirdimde uzadi ama simdi uzatsam mi bilemedim,ama kestircem sanirim diye savumaya gectigin sactir,boydur. Evet,tam olarak budur.

Neyse kuafore gitmenin velinimet oldugunu anladim saclarimi boyatinca,kendime geldim soyle bir,kucuk daglari ben yarattim,kainat guzeli gibi oldum,simardim da simardim. Fon cekilince daha da guzel oluyorum diye o gun bugundur fon cektirmeye gidiyorum,parayi kuafore gomuyorum velhasili...Olmayan parayi bu arada..

Benim ne yaptigimdan  cok,kuaforun ne kadar onemli oldugunu anlatti bu yazi..

O zaman son verelim de anlami olsun..

Piggy,

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder