28 Mart 2011 Pazartesi

www.???????.com

Bu bloglarin zirt-pirt kapanmasi hadisesinden sonra kendime .com lu bir site yapmaya karar verdim. Icerik belli degilioncelikle ismi bulmaya calisiyorum. Kafamda bin tilki,belli arkadas gruplarinda oylamalar yapiyorum ama sagolsunlar oylamakla kalmiyor bana yeni fikirlerde veriyorlar,haliyle kararsiz kara kazim ben hepten aptallasiyorum ve karar veremiyorum. Er gec veririm tabi o ayri...
Yaniiii bir ismailYK geliyor http://www.bombabomba.com/ olmasa bile=)

Aslinda burdan oylama yapmak istiyorum ama guzel adlar calinir diye korkuyorum!


Bu arada .com lu site almak zor bisiy sanan ben,o kadar da zor olmadigini ogrendim. Yillik cuzi bir ucretle com lu site alabiliyorsun. İcerik kismini nasil yapiyorsun onu henuz bulamadim ama bu internet muazzaim bir dunya,bir kez daha anladim. Ne ararsan var hatta aramadigin bile var.. Gun icinde kac yuzbin kere google giriyorum bilmiyorum.

Ansiklopedi devrinden bu gunlere,heyyyy gidi hey...
Bak yine efkar basti beni gidip bir elma yiyeyim.. Malum diyet halleri...

Piggy

Openzi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder