28 Mart 2011 Pazartesi

Pastaci-Fotografci-Asci vs oldum ben insanlari...




Simdi benim kafam neyi almiyor biliyor musunuz? Biz okuldan sonra yana yakila is bulayim diye her gun 68423 tane is gorusmesine giderken millet nasil mezun olduktan sonra pastaci,fotografci vs oluyor anlamiyorum gercekten...Yani benim bildigim bu isler icin belli bir sene calisirsin,iyi paralar kazanirsan,azicikta icinden gelir,emeklilige yakin artistik bir roprtaj ya da hareketleeee: Heeeyyttt, biktim artik bu stresli islerden,ben artik sevdigim isi yapacagim dersin ve baslarsin ascilik,pastacilik kursuna vs vs vs...Olay bu sekilde girmezsen ve pastaci vs vs vs olmussan bana gor dotun sıkıya gelemiyordur, oyle calisma hayati sana gore degildir.
Ya ben zaten guzel pasta yapiyordum, e egitimini alayim dedim ve atolyemi actim bla bla bla... YERSEN tabiii..Bunu turkce meali,benim g.tum sıkıya gelmez,ugrasamam ben oyle masabasi,ozel sektor,onun bunu agiz kokusu..Ohhh acarim dukani kendimin patronu olurum ya da babamin parasini yerim. Sonrada pastaci oldum,atolye actim diye ortalarda gezinirim..Peh... Haaaa zaten o atolye falan filan da baba parasi ile acilir=)

Acimasiz gelebilir ya da kiskanclik denilebilir ama dusuncelerim bu yonde..

Birde boyle bir profesyonel makine alinca kendini fotografci sananlar var ki,onlara soyleyecek soz bulamiyorum. Hayir iki otun bocugun fotografini cektin biri facebookta begendi diye sen simdi fotografci mi olsun? Ne zaman olsun? Egitim mi aldin a saskin insan? Zaten elimi sallasam fotografci oldu son 2 yil icinde.. Anlamadim bu makineler falan ucuzladi herhalde,mantar gibim yani o derece...

Boyle icimde kalan bir seyi yazarak baslamayi sevdim.. Daha neler var neler..

Iyi haftalar olsun insallah...

Piggyto...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder