22 Eylül 2011 Perşembe

Koydum kafaya olucam ben!

Valla koydum ben kafaya illa olcam. Görecek herkes bir yerinden başlayıp bir şekilde bu sanat-tv-reklam-dizi piyasasına gireceğim. Neyim eksik benim Mukaddes Yenge'den? O 40 yaşından sonra oluyor da ben niye 27 yaşından henüz gün almış biri olarak olamıyor muşum? Yani Fatmagul'de bizden biri değil miydi,bildiğin halktı şimdi celebrity oldu nerdeyse..Hoş yaptığı iş kolay değilmiş,bir kez gördüm bu çekim olayını ama olsun anladım ben.. 2 dk sürmeyecek sahne için 6 saat çekim yapılıyor. Yani ayda 40.000 alsa yeridir az bilem...

Madem kariyerim daha uzun yıllar ofis köşelerinde dirsek çürütmeye müsait bari bu taraftan şansımı deneyeyim ve artist olayim.

Yalnız tek bir şartım var: Başlangıçta repliksiz rollere gitmem. Ya o nedir öyle ya? Aynı sahneyi 50 defa çekiyorlar,5-6 saat seni oraya kitliyorlar. Aldıım para da değilim ama zaman kaybı yani.. Bu şekilde keşfedilmem imkansız..Daha büyük işler yapmalıyım.. Hımmm bunu ilk sıraya alayım.. Ayrıca her sanatçının prensibleri olmalı,yani öpüşmem,sevişmem gibi değil ama olmalı. Bu aşamada benim prensibim belli. Repliksiz rollere gitmem abi...

Oh yeahhh this is meeee, Piggy the blondie one=)

P the artistttttt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder