12 Eylül 2011 Pazartesi

Ölümden başkası yalan.. Yine...

Gün içinde sıkıldığın, üzüldüğün her şeyin ne kadar saçma ne kadar yüzeysel ne kadar gereksiz olduğunu ancak gerçek bir şey duyduğumda anlıyorum. Yok iyi iş bulamadım yok bu neden beni aramadı yok keşke indirimden şu elbiseyi alabilseydim düşünceleri zınk diye kesiliyor. Öldü diyorlar ya da facebooktan öğrenebiliyorsun artık birinin öldüğünü çünkü insanlar ölen kişinin duvarına ''mekanın cennet olsun'' yazıyor. Bu kadar basit.. Duvarına yazılıyor.O yazanlar duyarsız mı karar veremedim gerçi sonuçta O'nu tanıyanlar yazıyor yani kötü niyetleri yok ama yine de garibime gidiyor..
Duyunca gözünün önüne neler geliyor insanın neler ki paylaşımın sadece bir lojman arkadaşlığından öteye gitmiş değil.. Ortaokulda gülüp oturduğun 5-10 kişiden biri.. Gün aşırı şehit olan herkese bir kaç damla gözyaşı döküyoruz ama bu şekilde tanıyınca daha bir garip oluyor insan.Ulan diyorum benden 2 yaş falan büyüktü,  e okumuştu da ne işi var Şemdinli'de diyorum kendi kendime.. Askere gitse bu yaşa kadar erteleyemez e memur olsa? Bilemedim. Anneme sorunca öğrendim meğer öğretmenmiş ama atanamayınca polis olmuş.1 ay önce tayini çıkmış oraya..Hastaymış, şerefsizler saldırınca revirden O'nu da çağırmışlar..Sonrası malum.. Kader herhalde..
Tanıyınca daha bir acı geliyor gazetedeki ölüm haberi..Gazetedeki ölüm haberi olmaktan çıkıyor..



Çok canım sıkıldı çok..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder