28 Eylül 2011 Çarşamba

Sarılgan mısın nesin!

Gerekli gereksiz sarılan insanlardan haz etmiyorum kesinlikle. Yani sanki kırk senedir görmüyormuş gibi, sanki sarıldığını çok seviyormuş gibi -ayyy canim benim diye yavşak yavşak sarılan bir kesim var. Kendilerini böyle daha mi iyi ifade ettiklerini sanıyorlar acaba? Sarılmadan sarılmaya fark var bir kere..
Böyle seni böğrüne sokacakmış gibi sarılıyorsa biri ve sana sormuyorsa senden karşılık beklemiyorsa gerçekten içinden gelmiştir.Karşılaştığında yanak tokuştururken söyle tek koluyla canımmm diye sarılıyorsa hemen kaçman gerekir o insan tipinden. Bir de ne zamandır görüşemiyoruz,gel sana bir sarılayım diyenler var ki sarılınca ne oluyor onu hiç anlamıyorum.
Tabii banane,herkes sarılsın birbirine ama bana değil. Bana sadece benim istediklerim sarılsın. Ya da yok yok ben istediklerime sarılayım..

Herkese istedigi gibi sarılma hakkı lutfen!

Sarılgan olmayan sarılgan P.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder