21 Ekim 2011 Cuma

Bugün dünyanın en güzeli benim-3

Bugün dünyanın en güzeli benim,evet yine ve 3.kez.. Dün sıradan bir kazak ve sıradan ötesi bir pantolonla çıkınca ve altına da hiç giymediğim ayakkabıları giyince kendimi sümük gibi hissettim. Saçlarım nispeten kirliydi ve daralmıştım en sonunda saçımı  yeni doğum yapmış kadınlar gibi topladım. Sonra silkindim ve yarın çok güzel olmalısın dedim kendi kendime..O sebeple ne giyeceğimi akşamdan kafamda ayarladım, sabahta aynen uyguladım. Her neyse bugün dünden çoook farklıyım, çok güzelim, inanılmaz bakımlı görünüyorum.
Ojelerin son günlerin trendi renklerinden, jeanim Mavi=) yepyeni ve daracık, gömleğim ona uygun mavi tonlarında ve çok güzel, saçlarım fönlü , deri montum çok havalı, ayakkabilarim topuklu ve kahve,kemerim ona uygun.. Takılarım yerinde ve kararında..Kısacası bugün dünyanin en güzeli benim...

O sebeple bugün her şeyi hoş görebilirim, kimseye kızmayabilirim, işlerimin hepsini bitirebilirim. Haftasonuna bomba gibi girebilirim.Cuma gününün tüm güzelliklerini yaşayabilirim. Moda bloggerlari gibi kendi fotoğrafımı koymak isterdim bugün:=) O derece yani...

Bomb P.

2 yorum:

  1. seb hep güzeldin bebişim yaaa yeni doğum yap da ben sana sorucam.bu lafları yediricem....bebeli

    YanıtlaSil
  2. Zaten sırf bu dediklerim yuzunden dogurcam zaman 9 ay evde oturcam gibime gelio ve bebemi de insan icine cikartamicam sanirim=)

    YanıtlaSil