9 Ekim 2011 Pazar

Her şey mi bizler için yaw!

Kadın olmak zor laflarını sevmiyorum ama kadınsal işler mevzu olunca insan böyle demeden edemiyor.
Sabah kalk ne giyeceğini düşün, ay bu onla olmaz şunla olur, yok ona bu çanta uymaz o zaman bunu giyeyim diye kafa patlat.Hadi onu buldun o sırada ooofffff onun altına giyecek rahat ayakkabım yok, lanet olsuna geçç.Sonra gün içinde ayaklarının ağrıması ile gün b.ktan bir şekilde devam eder. Sonra lenslerin makyajdan batar-ki makyaj yapma safhasını es geçtim- gözlerin kızarır. Sonra eve gelirsin üşenirsin onca işin gücün arasında makyaj çıkartmaya geceye kalır. Sonra gece 11 de gözünden uyku akarken önce yüzünü yıkarsın sonra rimelleri çıkarmakla cebelleşirsin sonra tonikle yüz silersin,sonra krem sürersin-diş fırçalama, diş ipiyle ince temizlik derken sen 11 de uyumayı planlamışken olur sana saat 11.30!!!

İşte bu sebeple kadın olmak zor, erkek olsan hadi ben giyindim çıkıyorum der çıkar, ben uyumaya gidiyorum der,dişini yalandan fırçalar ve gider yatar. O sırada mutfakta soğuyan yemek dolaba mı koncak, makine mi çalışstırılacak vs vs vs düşünmez.. Evli değilim böyle ön görülerim var evlensem neler yazcam kim bilir..

Lazerdi, ağdaydı onların acısına hiç girmiyorum...

Her şeyi baştan çözmüş P.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder