2 Ekim 2011 Pazar

Özledim...

Özledim..

Sabahları bağ pastanesinden sandviç alıp işe götürmeyi,boğazıma dizile dizile 10 dk içinde yemeyi..
Ayşegül'le öğlen dışarı çıkıp mantı yemeyi..
Kıvanç ile ne yapsamcılık oynamayı..
Eski ekip ile gecelerde deli gibi eğlenmeyi..
Bizim oraları..
Ben bir arka ofise gidiyorum deyip Pini ve Meryem ile Baçonet yemeyi..
Faruk'un yanına gidip ne olur bunlar demeyi...
Pazar klasiği olan; Beşiktaş-yağmur-çiğköfte-kanepe-baklavayı..
Ocman'ı heyecanla beklemeyi..
Ayaklarıma kara sular inene kadar gezmeyi...
Hayal kurmayı...
Akşamları yorgun argın 110'a binmeyi,o her akşam benle binen amcayı görmeyi..
Gaye'ye sen sosyal bir hiçsin demeyi,üstüne Niho ile kahkahayı basmayı...
Chiko ile Cafe Zone,Bohem günlerini..
Mutlu olmayı...
Plansız olmayı..
Zor olmayı..
Umut dolu olmayı...

Özledim işte..hem de çok...

P.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder