17 Ekim 2011 Pazartesi

Hayat felsefesiyse hayat felsefesi ulan..

‘’Kimseye eyvallahım olmasın istiyorum’’ Hülya Avşar söylemis bunu röportajında. Belki de ömründe ilk defa doğru bir laf söylemiş. Ben de bunu çok istiyorum. Yaptığım saçmalıkları yapmak istemiyorum, yapsam bile pişman olmak istemiyorum. Sonra biri bana ben sana demiştim demesin istiyorum. Kimseyi takmak istemiyorum. Ayıp oluuur ama zihniyetinden kurtulmak istiyorum.
Yine aynı röportajda bir psikologun söylediklerinden alıntı yapmış, bayıldım. ‘’İnsan psikoljisinin bozukluğu,yaptıklarından ders almamasından kaynaklanır’’ Evet,bu tam anlamı ile benim..
Ders almıyorum. Her defasında yapmayacağım,başkaları için uğraşmayacağım diyorum ama yine yapıyorum ve başkalarının benim için böyle şeyler yapmamasına canımı sıkıyorum. Çünkü ben yapıyorum ya zannediyorum ki onlar da yapmalı.. En basitinden yılda bir iki defa görüştüğüm-ki o da mecburiyetten ya da çıkar ilişkisi gibi bir nedenden- biri beni sırf işi düştüğü için arıyor ve ben ona hayır ya ben senin için vakit öldüremem diyemiyorum. Gidiyorum 1,5 saat trafik çekiyorum Cumartesi gününde.. Çok ama çok kızıyorum kendime.. Ilke olmak istiyorum ya, Yasmin olmak istiyorum bu konuda, örnek almak istiyorum Ilke’yi,Yasmin’i ve tüm şekilde yaşayan insanları..
Yapacağım hem de çok ama çok kısa sürede.. Bana mutluluk vermesi gerekirken bana mutsuzluk veren her şeyi, herkesi hayatımdan çıkaracağım, beni yoran değil yormayan kişilerle görüşeceğim, kimseye karşı ezilmeyeceğim, sevmediğim hiç bir şeyi seviyormuş gibi yapmayacağım, sırtımda taşıdığım ve itmekten yorulduğum herkesi çıkaracağım hayatımdan..Sevmediğim insanları seviyorum demeyeceğim, beni yoran ve istemediğim her şeyi söküp atacağım. Belki yılbaşına çok var ama benim için yeni yıl kararları bugün şu dakika şu saatte alındı.

Just decided  P.


PS: Google'a just decided yazınca tek taş yüzük-evlilik-kutulu yüzük vs çıkması bence ironik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder