12 Ekim 2011 Çarşamba

Midnight Post

Gözlerimden uyku akıyor,yarın ne giyeceğimi belirlemedim, saçlarım çok güzel dalga dalga fönlü ama ben bilgisayar başındayım ve en az 1 saat daha burda olmak zorundayım. Facebook'a baktım vakit gecmiyor, twitte takıldım vakit geçmiyor baktım olacak gibi değil dedim şu an ki duygularımı yazıya dökeyim..

Güne güzel başlamak istiyorsan, koştur koştur servise yetişmek istemiyorsan, kafanda tasarladığın kombin uymazsa apışıp kalmamak istiyorsan akşamdan ne giyeceğini enine boyuna düşünmemn gerekir. Şansın varsa sabah güzel olursun, giymek istediğin çorap kaçık olmaz ve giyinir gidersin. Haaa yok olaylar tam tersi olursa, aptal bi kombinle işe gidersin, ayakkabın ya da çantan uymaz, sandviçini evde unutursun ya da hiç yapmaya fırsatın kalmaz ve servise koşarken-ki benim başıam hiiç gelmez çok şükür- terlersin=)

Bundan sonra gün güzel geçer eğer iş yerin b.ktan değilse,uykun gelmez zaten açılmıştır. Çalışır akşamı edersin çok şükür...

Buna da şükür buna da....

Şükür P.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder