10 Ekim 2011 Pazartesi

Olamadımmm olamadımmm olamadımmmm!

Müdür yalakası olamadım, ah müdürüm tabii müdürümcü olamadım bu sebeple söyle bir elimden tutup beni yükseklere uçuran biri müdürüm olamadı.
Kendime mi kızayım yoksa bu sisteme mi kızayım bilemedim. Bir de benim elemanımcı müdürler var ki onlara ne desem bilemiyoum. Bu er kisiler her gittiği yere kendi elemanlarını götürüyor hemen onları kilit pozisyonlara getiriyor. Burda benim hin aklıma şu geldi.. Bu müdür kesin bi halt bilmiyor ve ekibi çalışşın kendi kaymağını yesin istiyor ya da güven duygusu eksik. Karşısındakinden iş isteyince yapamayacağınını düşünüyor sanırım ve haliyle güvenemiyor o sebeple kendi elemanını taşıyor her yere...Ya da kendi açıklarını kapatıyor. Neyse ne gerçi ama benden bir cacık olmaz bu anlamda..
Çook takdir ediyorum kendimi çokkkkk.

Olmazsın sen P.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder