7 Şubat 2011 Pazartesi

14 Subat sacmaligi...

Bu kadar anlamsiz,samimiyetsiz ve siradan bir gun bence yok.. Sigarasiz dunya gunu bile daha anlamli yarin icilecek olsa bile..Ne kadar anlamsiz oldugunu gormek icin dahi olmaya gerek yok..
Bknz: Bu sene 14 Subat kandile denk geliyor diye 12 Subat'a alinmis. Ticarette son nokta.. Yani siz o gece aksirincaya tiksirincaya kadar kirmizi sarap icemezsiniz,biz para kazanamayiz Allah korusun...Sirf para kazanmak icin yapilan,insanlari hediye almaya zorlatan bir gun..Gerci evliyseniz,kocaniza bu bahaneyle uzun zmandir istediginiz bir seyi hediye ettirebilirsiniz o ayri..
                                                                              ***

Ilk asik oldugum elemanla kutlamistik,o kadar asiktim ki,yollar karla kapli olmasina ragmen ( eleman bulgaristan sinirinda oturuyordu neredeyse) taksimde bulusmus ve hediyelerimizi vermistik. O zamanlar ogrenciyiz tabi,dunya para veremiyoruz...Kucuk hediyelerimiz vardi:)

Sonraki senelerde kutlamadim hic,bir kere sirf bir restoranda indirimim var diye yemege gitmeye kalktim,ayrilikla sonuclandi.. Kisacasi bana yaramaz bu Valentine's Day olayi..

Her tarafin kirmizi,kalp,sevgi pitircigi oldugu bu aptal gunde ticaretin esiri olmayin derim ben size..
Ya da olun siz bilirsiniz...

PS: Ben 12 Subat'ta memleketim Kahramanmaras'in kurtulusunu kutlayacagim.Bilginize..


Piggyto



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder