24 Şubat 2011 Perşembe

The countdown begins:100


Yasam kocum benim,canim benim!

Pek muhterem yasam kocumun (Bknz: Kvncyldrm) uzun israrlarina karsi koyamadim ve saymaya basladim bugunden itibaren 100 den geriye;

Hedef; saglikli yasam,filinta gibi bir vucut ve tabi ki kilo vermek=) Ahanda burdan herkeslere ilan ediyorum,saglikli gunler basliyor. Bu benim icin ne demek tabi biraz bunu acmak lazim, sinirlari belirlemek lazim en basta,degil mi?


Filinta ne demek?
  • Oncelikle evde kosu bandi olmasi durumu mukemmel bir firsat sayilarak kosu bandinda ter dokulecek. (Haftada en az 3 gun)
  • Abur cubur adi altinda yenilen; Fiorella,Halley,Cikolatali gofret, Baconet  gibi seytan isi seylerin tuketimleri minimum duzeyde olacak. ( Bir anda hic yemeyecegim kismina ben bile inanmiyorum,yazmam anlamsiz)
  • Alkol tuketimim bu aralar inanilmaz az oldugu icin bu seviye yeterli sanirim.Aksirip tiksirilmayacak yani
  • Yemek konusunda hic ama hic problemim yok. Ogle yemeklerinde yasam kocum yanimda olacagi icin O,ben danalar gibi yemek istesemde -ki ben yemek konusunda dana degilimdir,ihtisasim abur cubur uzerine-beni frenleyecektir. Aksamlari da tarhana ile beslendigim icin sorun cikmaz.Tarhana ne diyenler icin onumuzdeki gunlerde gorsellerle desteklenmis guzel bir aciklama yazisi yazarim.
  • Ofis tikistirmalari; HTR den sonra bunlar zaten o kadar azalmisti ki ,sifira indirmek zor olmayacak. Mesela bugun ara ogun olarak menude armut var. ( Hafif burusuk ve bir haftalik olsa da guzel olacak diye tahmin ediyorum)
Gelismeleri daha dogrusu gerilemeleri size buradan aktariyor olacagim.

O zaman; countdown begins;100

Piggyto,


Bu biraz villa oldu ama neyse=)

Su havalar guzellesse de tenise de baslasam biraktigim yerden,soyle iyice ogrensem ne hos olur... Bir de havuz gunlerimiz baslasa,her gun yuzsek mesela en belesinden havuzlu sitede oturan arkadaslarin havuzunda..

Operim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder