14 Şubat 2011 Pazartesi

Eurovision

Cumartesi sabahi arabada giderken radyoda inanilmaz eglenceli  parca dinledim. Daha once duymustum ama bu kadar eglenceli oldugunu fark etmemistim. Ingilizce bilen ben sozlerin cogunu anlamakta zorlandim ilk basta ama sonrasinda epey cozdum ablanin aksanini...

Aksam bizim I-pek' e sordum,kimdir bu abla,pek guzel soyluyor dedim. Kendisi Lena Meyer oldugunu soyledi , Eurovision 2010-12 Puan Komsu'ya yarismasinda birincisi olmus bir sahsiyet oldugunu belirtmeden gecmedi ve beni aydinlatti. Bu yarismanin samimiyetine inanmasam da arada guzel urunler ortaya cikabiliyor,dinlemenizi tavsiye ederim.

http://www.youtube.com/watch?v=8QSgNM9yNjo

Sozlerine gelince -itiraf ediyorum googladim- cagimizin tum sarkilari gibi bir konu teskil ediyor. Kizcagiz,erkeği icin yaptiklarini anlatmis,onsuz bir dakika olamayacagindan bahsetmis.Degisik bir sey yok yani...

Aksan meselesine ayrica deginmek isterim,ben bu kadar kotu Ingilizce'yi Caponlarda bile gormedim. Direkt Ingilizce'ye,Turkce muamelesi yapmis Alman Abla,yazildigi gibi okumus bir cok kelimeyi.. Katlanilabilir duzeyde,dont worry..

Bugunluk benden bu kadar,yine gribal durumlardayim. Umarim agirlasmaz ve atlatirim..

Piggyto


PS: Biz kucukken soyle salakca bir tekerleme vardi :)

Eurovision(Erozvizyon) sarki yarismasi,herkes dalga karismasiiiiiiiiiiiiiiiiiii

eheheheh...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder