21 Şubat 2011 Pazartesi

Sirk düüü soleeeeey( Cirque de Soleil)

Mevzusu gecen gosterinin adini duyana kadar varliklarindan bile haberim yoktu. Kimdir,nedir,nasil bir sey bu seklinde sorularimla bezdirdim Balim'i.. Bana gezme olsun yeter ki moduyla hemencecik tav olsum ve aldik biletlerimiz. Bende heyecanda zerre olmasa bile Balim resmen gun saydi bu gosteriye gidecegi icin. Duyumlarima gore is yerindekileri falan afakanlar basmis : )

Bilet alma maceramizi ayrica anlatmak istiyorum; Benim elimden ne ucanin ne de kacanin kurtulamayacagini bir kez daha anlasin herkes..

Simdi ana sponsor Akbank,mesaj gonderdi.Bilet alan ilk 1000 kisiye Cirque de Soleil biletleri %10 indirimli diye. Biz alalim diyene kadar 2 gun gectigi icin kalmadi tabi ki.. Bileti almaya calisiyoruz,paraya kiyiyoruz,1.kategoriden aliyoruz ama bize orta bloktan yer vermiyor. Gosterinin oldugu her gune bakiyoruz orta blok icin ama anasini satayim sanki tum Turkiye bu gosteriyi bekliyor,orta bloktan baska yerde izlemem tribi yapiyor,biletler bitmis.Pesssssss,sen misin vermeyen diyerek cagri merkezini aradik. Burdan da orta blokta yer yok ,kalmadi cevabini alinca kos kos oturduk yerimize aldik yanlardan biletimizi: (
Ertesi hafta bir is toplantisinda bir sekilde konu bu gosteriden acildi ve bir kisi daha benimle ayni durumu yasadigini ,ama biletlerin bittigine inanmadigini ve cagri merkezine israr edince su sekilde cevap aldigini soyledi: ''O blok AmericanExpress kartlilar icin,sadece AmericanExpress sahipleri alabilir''
Ulan denyo,telefondan ses analizi mi yapiyorsun da bize soylemiyorsun,ne yani bizim sesimizden AmericanExpress sahibi olamaz mi?
Ben bunu duydum yaaa olur musun oldurur musun? Balim'in uyeligi ile aldigimizdan,onun agzinda bir mail dosedim malum yere( bilet konusunda tekel olmus bi yer artik isim vermeyeyim)
Cevap gecikmedi: organizatorun verecegi karar,biz mudahale edemeyiz.
Altta kalanin cani ciksin,yilmadim.Tekrar mail dosedim.
Sonuc,Balim'i aradilar,hemen ilgilenecegiz dediler,orta blogun en cillop yerinden biletimizi aldik :)


Neyse konu cok dagildi,gelelim gosteriye..O gosteriyi izledikten sonra verecegin tepki su: Acilen spora baslamaliyim :) O sifir yag olan,tumden kas olan vucutlari gorunce ulan ben ciksam suraya diyerek bir kabusa dalman olasi..Sakasi bir yana gercekten cok guzel bir gosteriydi.Kostumler inanilmaz renkli,sahneye uygun,eglenceliydi. Sanatcilar hem yetenekliydi hem de ne kadar cok calisip bu hale geldiklerini gosteriyorlardi.Kimi bolumlerde gercekten hayretler icerisinde kaldik,kimisinde ay dusecek diye yuregimiz agzimiza geldi.
Bizleri sıkılmasını onlemek,seyirciyi aktif tutmak icin her sey dusunulmustu. Ornegin,bir sahnede kullandiklari ekipmanin tasinmasi icin beklemeniz gerekmiyor yeni sahne baslarken siz goremeden diger masa,sandalye vs ucup gitmis. Seyirciyi zaman zaman oyuna katmalari ise harikaydi. Hele bir de seyircide tiyatral yetenek ve potansiyel varsa.. Biz sansliydik cunku hasbelkader secilen seyirci-oyuncu inanilmazdi.Zaten en cok alkisida o aldi neredeyse:)

Daha detayli anlatmak isterim ama anlatilmaz yasanir bir tecrubeydi...

Umarim firsatiniz olur da gidersiniz buralardan gitmeden bu gosteri...

Piggyto
xoxo








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder