9 Şubat 2011 Çarşamba

No facebook for dads

Siz siz olun iliskilerinizi son noktaya gelene kadar ailenize anlatmayin.Anlatinca sizle beraber onlarda yasiyor,uzuluyor,sinirleniyor. Hele anneniz kuruyor da kuruyor her kadin gibi..Uzuluyor sizin icin,ne dedi,ne yapti,sen mi ayrildin tirplerine giriyor hatta..( Baslikla ne alakasi var diyorsan icinden sabirsiz kisilik,bekle bir saniye )

Menfi sonuclanan uzun bir iliskiniz varsa, aileniz basindan bu yana olaydan haberdar ise; bir sekilde kotu sonu sezmis ise, her konusmada lafi oraya getirmeye calisiyorsa, her defasinda topu kale cizgisinden ceviriyorsaniz; uzatmalarda da olsa o gol yenecektir!

Bizdeki durum ise birebir ayni hatta daha fazlasi..Babam o kadar teknolojik bir sahsiyet ki hatta fazla bile..Aktif bir facebook kullanicisi olmasinin yanisira mukemmel bir de takipci..Yukledigim fotograflara 'like' lar yapmakta,elimimdeki rakili-birali fotograflar icin herhangi bir sey soylenmemekte,arkadaslarim ile arkadas olmakta, devamli linkler,sozler paylasmakta..Hatta bana 'parents request' bile yollamisligi var babasi olarak..
( Kabul ettim tabiki de,meraktan catlayanlar icin hemencecik soyleyeyim)

Fakat olay su boyuta gelince ben kalakaldim,embesile bagladim,idiyot oldum,90'dan golu yedim acikcasi;

( Olay,kopru trafiginde arac icinde gecmektedir. Mutfaga,tuvalete vs kacma sansiniz sifirdir)

Baba: Banu,bu facebooktan tum fotograflari temizlemissin.Artik hic x ile fotografin yok. Ne oldu x ile?
Banu:  (Uc tonluk bir tukurugu yutmaya calisirken,noluyooooaaaaooooooo yaaaaa der icinden)
Banu: Ay sanane baba ya benim fotograflarimdan,cikaricam seni arkadasliktan,sen onlari mi takip ediyorsun bakiym?
Baba: Cikar,yine gorurum ben fotograflari,ortak arkadaslarimizdan,yorum yapanlardan falan gorunuyor ki..keh keh keh eheheheh..
Banu : Bak seeeannnn,nereden biliyorsun ya sen bunlari,bloklicam o zaman seni...
Baba: Bloklaaaa,arkadaslarin feysinden girer bakarim..(Pes etmiyor )
Banu: Anneeeeaaaaaeeee,babam sabahlara kadar feyste ne yapiyor sor bakayim (Hala ofsayt diye itiraz etme modu ama hakem golu verdi,santrayi gosterdi bileeee)
Baba: Hic oku baska yere cevirme,hedef sasirtmaa..
Banu: Gorusmuyoruz artik. ( Bu mac donmez artik,kova olur bu kaleci bu moral ile)

Ismail YK'dan- Feysbuk'u dinleyecegim ben iyi gelir...

Siz de bunu okuyum konu ile alakali;

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2008/03/08/AR2008030801034.html

Hadi size iyi gunlerrrrr...

Piggyto

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder