24 Şubat 2011 Perşembe

I wish i was there...

Is yerindeki yogunlugumdan!!! dolayi,nette daha cok vakit geciriri oldum. Iyi ki youtube acilmis,iyi ki muzik diye bir sey varmis. Iyı ki Karolinler,Mukades Yengeler,Ferhundeler varmis... Vakit gecmeyecekti yoksa..Unutmadan eksisozluk'u de ekleyeyim,hakkini yemeyelim..
Biraz once youtube'dan Galatasaray'in UEFA kupasini kazandigi penaltilari falan izlerken,Allahim,neden ben orada degildim dedim,neden,neden,neden???? Sonra dusundum de aslinda olmayi cok isteyipte olamadigimiz yerler var,degil mi?
Su yasimda uzun bir liste yapamam belki ama ufakta olsa,- belki baskalarina gore onemsiz,belki degil kesin- ama bana gore orda olsam dunyalar benim olurdu,bebelerimin bebelerine anlatacagim turden bir durumdu dedirtecek anlar var,mesela;

17.05.2000 UEFA Kupasi finali,Galatasaray-Arsenal Kopenhagen,Denmark,o unutulmaz anlarda tribunlerde zafer sarhoslugu ile 10 sira yuvarlanmayi,
25.08.2000 Super Kupa finali, Galatasaray-Real Madrid,Monaco,bu sefer 20 sira yuvarlanmayi=)
1993 te Sting'in Efes'te verdigi konserde onu dinlemeyi,
Vefat eden nenemin son gunlerinde onu gormus olmayi..
Zor anlarinda Asminyes'in yaninda olabilmeyi,ona destek olabilmeyi..
2006 yazinda birisinin agzini burnunu dagitmayi,gel lan buraya diye tekrar dagitmayi,
2006 da Galatasaray'in 20:45 sampiyonlugunda Sami Yen'de olmayi( Nihan yuzunden gitmemistik)
Hagi oynarken bir kere olsun Sami Yen'de O'nu izleyebilmeyi,
2007 ve 2010  yazinda ablamlarla tatile gidebilmis olmayi=(

Daha da vardir eminim ama su an aklima gelmiyor.Kesin 10 dk sonra,uf bak bu da vardi diyecegim ama olsun..

Piggyto
xoxo






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder