21 Şubat 2011 Pazartesi

Koku kabusu

Kimseyi yargilamiyorum,kimseyi kucumsemiyorum ama gercekten zok ama cok kotu bir durum... Eskiden bankada calisirken bankonun arkasina bile gelirdi agiz kokusu..Ki neredeyse 1 metre vardi.. Bazi kisilerin mide rahatsizliklarindan dolayi ya da diseti problemlerinden dolayi bu konudan muzdarip olmasini anliyorum ama ya olmayanlar? Bir de insanin agzinin icine girip konusmuyorlar mi? Dibime kadar girmek zorunda misin? De get yaa,bi git yee..Farkinda misin senden gelen kokunun?


Ben bu konuda biraz paranoyagim. Yakin arkadaslarima- bak eger bir gun agzim falan kokuyorsa allasen sole,rezil etme beni ele gune karsi falan derim. Uyar beni derim ki baskalarina rahatsizlik vermeyeyim. Benim icin -of ne fena kokuyordu-demesin. Cunku gercekte cok rahatsiz edici bir durum. Insani karsisindakinden sogutuyor resmen. Diyalogu kesmek istiyorsun,bir an once uzaklasmak istiyorsun.Hele bir de kacamayacagin zamanlar var ki,iskence resmen..

Yaz aylarinin vazgecilmezi ter kokusu ise affedilmez. Saglik bahanesi de yok. Tamamen ozensizlikten geliyor. Bunun icin eskiden insanlar kendilerince onlemler alirlarmis,simdi ise o kadar basit ki; bir koltuk alti deodoranti aliyorsun ve suruyorsun. Mumkunse her sabah,her dustan sonra yeniliyorsun bu kadar basit.
Bunun icin zengin olmana falan gerekte yok. Haaa bazi akli sivriler,ayyy onlar kimyasal,zarali demeyi bilir ama fast food,yer parfum sıkar,bin tane makyaj malzemesini surer tenine ama roll-on surmez.Nefret edilesi insan modu.

Pig.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder