17 Şubat 2011 Perşembe

Gozler anlatir...

Insanin gozu kendisinin aynasidir derlerdi de,inanmazdim. Gercekten bir bakis,en az onyuzbinbin baloncuk gibi..Neleeerr anlatiyor,neler..
Seni seviyorum der
Seni cok ozledim der
Seni ozledim,seni opmek icin oluyorum ama yapamiyorum der
Sana bakamiyorum cunku gozlerimde gercegi gormenden korkuyorum der
Allah belani versin der kimi zaman
Yapma ne olur boyle,acima bana der..
Bazen icinde tutamadigini,mutluluktan ucmak istedigini soyler..
Bazen uzgunum ama anlatamiyorum der..
Nefret etmek istiyorum ama yine de seviyorum lan seni der..
Alay eder
Kucumser,b.k gibi hissetirir karsindakini...
Daha neler deeer neleeeerr,uzar gider bu liste...

Sen ne yaparsan yap,dilin ne soylerse soylesin,gozlerin hep dogruyu soyler..Agzindan cikan sey baskadir-kotudur-yalandir ama gozler yalan soylemez.Kimi rol yapma ihtiyacindan,kimi savunma mekanizmasinda,kimi korkakligindan,kimiyse gizlemek istediginden olsa gerek gozlerini kacirir. Cunku gozler insani ele verir..Cok yakin arkadasinizla,eger gercekten birbirinizi taniyor ve anlasiyorsaniz,bir sey paylasmak istediginizde bir bakisiniz yetecektir.Sevgilinize,seni seviyorum yerine isil isil gozlerle,sevgi dolu bakarsaniz seni seviyorum demis olursunuz. Gururdan yalvaramadiginiz durumlarda gozleriniz yalvarir sizin yerinize...


Yillar once,yapilan bir arastirmadan su sonuc cikmis:
Kisi,yalan soylerken gozleri sag uste dogru bakarmis. Bunun nedeni ise; insanın mucitlik ve üretkenlik
kısmı sağ lob fonksiyonları arasında yer alirmis. Yani ne zaman yalan atmaya,uydurmaya calissak beynimizn sag tarafi ile yapiyormusuz. Ona gore...

Lafin ozu;sen ne yaparsan yap,agzindan cikan yalanda olsa gozlerin dogruyu soyluyor...

Pinhani-Gozler Anlatir bunyenin tozunu alir atar bu durumda...

Sozler az kalir, caresiz kalir
Gozler anlatir, aski gozler anlatir


Seker kiz Candy gibi isil isil bakmaniz dilegiyle,

Piggyto,
xoxo


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder